• (0)

HELP


OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL



Hvordan kontakter jeg jer?

Her er vores kontakt side. For alle henvendelser, brug “Hjælp” chat-bot funktionen nederst til venstre på hver produktside. Ellers kan du altid kontakte os på customercare@ampali.dk



Hvad er jeres produkter
lavet af?

Hovedparten af vores kollektion er lavet af overskydende restmaterialer fundet på vores partneres fabrik i Indien. Restmaterialer, er tekstiler, der er blevet smidt ud af andre brands enten på grund af overproduktion eller uønskede farver og print. Vi vælger at bruge disse restmaterialer for at undgå at de eventuelt ender med at blive brændt på en losseplads. Vi vælger kun restmaterialer af høj kvalitet såsom bomuld, hør, viskose, silke og modal for at tilsikre os en høj livtidsværdi for vores produkter. Læs mere omkring vores bæredygtige produktion her.



Hvor er jeres produkter
lavet henne?

Vores produkter er syet hos to partnere i Delhi i Indien, hvor hver partner har en kvindelig medejer. Vi besøger dem mindst én gang om året for at pleje relationen og sikre os at etiske arbejdsforhold holder ved samt taler om fremtidige samarbejdsmuligheder for at gøre det endnu bedre. Vores ene partner er SEDEX compliant, hvilket gør, at vi modtager en årlig rapport, som giver os et overblik over deres arbejdsforhold. Ydermere bidrager begge partnere positivt til deres lokale samfund ved at drive en garment skole for upriviligerede børn, give arbejdsløse kvinder projektarbejde samt regenerering af det døde jord ved plantning af nye frugttræer.



Hvad gør jer til
et bæredygtigt brand?

Vores kollektioner er lavet hovedasageligt af upcycled restmaterialer og derudover GOTS certificeret økologisk bomuld. Ved brug af overskydende restmaterialer, som er efterladt af andre modehuse, minimerer vi spildet af tekstiler, der eventuelt ender med at blive brændt på en losseplads.
Derudover har det en positiv effekt på vores produktion, da vi undgår at producere ny tekstil, som er den mest ressourcekrævende og forurenende proces i konventionel tøjproduktion. Det økologiske bomuld, som vi selv får produceret er GOTS (Global Organic Textile standard) certificeret, som vi mener er den bedste certificering at opnå ved produktion af nye tekstiler.




STØRRELSE & SHOPPING



Hvordan finder jeg min størrelse?

Da vi hovedsageligt bruger overskydende restmaterialer til vores produkter, kan de varierer i størrelserne fra et materiale til et andet. Derfor målet vi vores produkter i hånden og deler deres unikke mål med dig i vores størrelsesguider på hver produktside.

Du kan læse vores størrelsesguider på det produkt du er interesseret i, og hvis du stadig er usikker på den rigtige størrelse for dig, vil vi meget gerne hjælpe dig. Du skal blot efterlade en besked på "Hjælp" chat-bot funktionen på produktsiden eller sende os en email på customercare@ampali.dk.
Venligst efterlad en besked sammen med det produkt, du er interesseret i og dit bryst-, talje- og hoftemål. Vi vil meget gerne guide dig til den rigtige størrelse!



Hvad hvis produktet, som jeg vil købe,
ikke er på lager?

Alle vores produkter er syet i et begrænset oplæg og vil derfor sjældent blive genopfyldt på vores webshop, da de er lavet af restmaterialer.

Hvis produktet du er interesseret i er blevet udsolgt, anbefaler vi at du tilmelder dig vores nyhedsbrev nederst på siden. Så vil du være den første, der får at vide når et produkt kommer tilbage på lager.
Du kan også besøge vores online fællesskab på Instagram @shopampali, hvor vi også vil give opdateringer på udsolgte produkter.



Hvor ofte lancerer I
nye kollektioner?

Som et bevidst, bæredygtigt brand, træffer vi alle vores beslutninger ud fra et slow fashion mindset. Det er vigtigt for os, at signalere at vi, som virksomhed, ikke kan stå inde for et overforbrug ved ugentlige kollektioner. Vi vil gerne stå frem med budskabet om, at vi som private forbrugere ikke behøver og ikke længere kan udsætte naturen for det overforbrug, forurening og spild, som vi har budt vores jord det sidste århundrede. Dette betyder, at du kan forvente at vi lancere 1-2 kollektioner (ex. Forår/Sommer og en Efterår/Vinter) om året.



Tager I imod forudbestillinger (pre-order)?

Ja, vi tager imod forudbestillinger (pre-order). Produkter, der er på vej hjem på vores lager (fragtet med skib) kan blive forudbestilt. Leveringstiden vil blive noteret på produktsiden.
Hvis du køber en forudbestilt vare sammen med en anden vare, vil vi holde det produkt, der er klar til forsendelse, tilbage medmindre du anmoder andet.




ORDRER & FRAGT



Kan jeg lave ændringer på
min bestilling?

Desværre kan vi ikke lave ændringer på bestillinger, der allerede er fuldførte. Hvis du kunne tænke dig at annullere en ordre, kan du sende os en email på customercare@ampali.dk og vi vil forsøge at tilbageholde og annullere ordren inden den bliver sendt afsted. Dog kan vi ikke garantere at vi kan annullere ordren i tide, og du må derfor lave en returnering ved at bruge vores forudbetalte returlabel, der bliver sendt sammen med pakken og derefter placere en ny bestilling.



Hvor lang tid tager det at
levere min bestilling?

Vi pakker og sender alle pakker afsted mandag til fredag. Vi gør vores bedste for at sende alle pakker inden for 24 timer efter modtagelse af bestillingen. Den normale leveringstid for GLS er 1-2 hverdage.
Leveringstiden for forudbestillinger (pre-order) vil blive noteret på produktsiden.
Hvis du køber en forudbestilt vare sammen med en anden vare, vil vi holde det produkt, der er klar til forsendelse, tilbage medmindre du anmoder andet



Hvor meget koster fragt?

Der er gratis levering og returnering på alle ordre i Danmark. Hjemmelevering er gratis på alle ordrer over DKK 1000.

standard leveringsomkostningen indenfor EU er DKK 80.

Vi sender nationalt og internationalt gennem GLS.




RETURNERING



Hvordan returnerer jeg en ordre?

Du returnere din ordre ved brug af vores forudbetalte returlabel, der føler med i pakken. Placér den ovenpå vores genbrugelige forsendelseæske, forsejl pakken og aflevér den hos din nærmest GLS PakkeShop.

Er returnering gratis?

Vi tilbyder fri, forudbetalt returnering på alle ordrer i danmark indenfor 30 dage. Du kan finde returlabelen i pakken med dine produkter. Det eneste du skal gøre er at placere returlabel ovenpå pakken, forsejle den og aflevere pakken hos din nærmest GLS PakkeShop. I tilfælde af, at du ikke har modtaget et returlabel, venligst send os en email til customercare@ampali.dk.

Vi tilbyder 100% refundering på alle ordrer i Danmark.



Hvor lang tid vil det tage for min
returnering at blive behandlet?

Venligst tillad os at bruge op til en uge fra dato for modtagelse af returpakke til at behandle returneringen. Refunderingen vil blive overført indenfor 3-10 hverdage (afhængig af din bank).



Hvad hvis jeg vil bytte til
en anden størrelse eller farve?

På nuværende tidspunkt, tilbyder vi ikke at kunne bytte vare direkte. Men da vi ved dette ville være mere behjælpeligt at tilbyde, arbejder vi på dette.
Hvis du ønsker at bytte en vare, må vi bede dig om at returnere din vare og lave en ny bestilling.




PRODUKTPLEJE



Hvad er plejeinstruktionerne
på produktet?

Da hovedparten af alle vores produkter er fra overskydende materialer fra restlager (smidt ud af andre brands) kender vi ikke den præcise vaskeinstruktion for hvert materiale. Derfor anbefaler vi som hovedregel at vaske tøjet i kold håndvask. Vi kan også anbefaler kold håndvsk af miljømæssige årsager og fordi vi tror på, at tøj holder længere hvis de bliver behandlet af hænder frem for maskiner.




ANDET



Har I en fysisk butik?

Desværre har vi ikke en fysisk butik endnu. Dog kan du finde få, udvalgte produkter i følgende butikker:
Fair Nomad Society
Store Kongensgade 74
1264 København
www.fairnomadsociety.com

By Hand and Nature
Godthåbsvej 44
2000 Frederiksberg
www.byhandandnature.dk

Derudover vil vi også være at finde hos lejlighedsvise pop-up shops, som vi afholder i København. Besøg vores fællesskab på Instagram @shopampali, for at blive opdateret omkring hvornår vores næste pop-up shop er.



Hvem kontakter jeg for PR henvendelser?

Alle henvendelser kan blive sendt til customercare@ampali.dk og din email vil blive omstillet til den relevante kontakt!



Søger I ansatte?

Åbne jobopslag vil blive postet på vores Instagram eller LinkedIn. Vi er et meget lille team i øjeblikket, men som vi bokser vil vi åbne nye job positioner!





STØRRELSESGUIDE



Vi oplyser dig om mål på kropslængde, bryst, talje, skulder, bryst, hofte i alle størrelser. Du kan finde den individuelle størrelse i vores størrelsesguide på produktsiden. Målene reflekterer den halve længde, så du vil kun skulle måle dig selv på forsiden og ikke bagpå.
Brystmålet er målt 1cm under armhulen.
Hoften er mål fra den bredeste del på hoften.
Taljen er mål på skærelinjen under din bryst
Hvert produkt vil generelt have en note omkring pasningsformen i punktform i produktbeskrivelsen.

For yderligere mål eller rådgivning omkring størrelse, er du mere end velkommen til at henvende dig til os på customercare@ampali.dk. Vi er her for at hjælpe! Husk at der er gratis returnering på alle ordre i Danmark.



VASKE INSTRUKTIONER



Hvordan skal jeg vaske
mit tøj?

Da hovedparten af alle vores produkter er fra overskydende materialer fra restlager (smidt ud af andre brands) kender vi ikke den præcise vaskeinstruktion for hvert materiale. Derfor anbefaler vi som hovedregel at vaske tøjet i kold håndvask. Vi kan også anbefaler kold håndvsk af miljømæssige årsager og fordi vi tror på, at tøj holder længere hvis de bliver behandlet af hænder frem for maskiner.
Nogle af vores produkter er lavet af meget lette materialer såsom silke og bomuld voile hvilket kræver mere delikat og fin håndtering ved vask. Hvis du vælge maskinevask, venligst benyt et så koldt og fin vaskprogram som muligt.
Du kan finde vaskeinstruktions label på indersiden af hvert produkt.



UDSOLGTE PRODUKTER



Kommer udsolgte produkter tilbage på lager?

Hovedparten af vores produkter kommer fra begrænset mængder (overskydende restmaterialer) og derfor er vores produkter lavet i hvad, der lå tilbage på fabrikkens lager. Derfor er vores produkter ofte i et naturligt begrænset oplæg, der gør dem unikke, men også er årsag til at udsolgte varer sjældent kommer tilbage på lager.

Hvis det produkt, du gerne vil købe er udsolgt, anbefaler vi at tilmelder dig vores nyhedsbrev nederst på siden. Så vil du være den første, der får at vise, når et udsolgt produkt er tilbage på lager.
Du kan også besøge vores fællesskab på Instagram @shopampali for at blive opdateret på produkter, der kommer tilbage på lager.


Hvornår bliver min ordre leveret?

Vi pakker og fragter ordrer mandag til fredag. Vi gør vores bedste for at pakke enhver ordre indenfor 24 timer. Den normale leveringstid for GLS er 1-2 hverdage.
Leveringstiden for alle pre-orders vil blive noteret på produktsiden og vil ligeledes blive noteret på ordrebekræftelsen.
Hvis du køber et pre-order produkt sammen med et andet produkt vil vi sende pakken så snart pre-order produktet kommer på lager medmindre andet du aftaler andet med os.



Kan jeg ændre på min bestilling?

Desværre kan vi ikke lave ændringer på bestillinger. Hvis du ønsker at annullere en ordre, kan du sende en email til os på connect@ampali.dk sammen med dit ordrenummer og vi vil forsøge at annullere inden ordrepakken bliver sendt afsted. Hvis du vil ændre din ordre kan du lave en returnering og benytte vores gratis returlabel, der følger og derefter lave en ny bestilling.



Der er et problem med min leverede ordre

Vi er kede af, at dette er sket! Venligst kontakt os på connect@ampali.dk med dit ordrenummer sammen med et billede af ordresedlen, der blev sendt med i din pakke og vi vil tage hånd om dette så snart vi kan.




National forsendelse

Vi gør vores bedste for at sende alle vores pakker inden 24 timer efter modtagelse af ordren. Din ordre vil blive fragtet af GLS og alle rater er kalkuleret ved betaling.
Alle ordre i Danmark er med fri fragt og returnering.
Venligst vær sikker på, at din ordre vil blive fragtet til en sikker adresse. Først pakken er leveret til den korrekte lokation kan vi ikke være ansvarlige for tabt eller stjålne pakker.
For enhver speciel / presserende anmodninger venligst kontakt os på customercare@ampali.dk



International forsendelse

We try our best to ship all packages within 48 hours of receipt of the order from our warehouse location (excluding weekends and holidays). We ship via GLS and all rates are calculated at checkout, so please enter your shipping address to determine shipping cost and duties. Please make sure that your order is shipping to a secure location, as once package has been delivered to the correct location we cannot be responsible for lost or stolen packages. For any special / urgent requests please contact us at customercare@ampali.dk. If you are not able to complete an order to your destination country, please contact customercare@ampali.dk so we can help with your order.



National
Returnering

Vi tilbyder fri returnering for produkter i samme tilstand med hang tags indenfor 30 hverdage efter din modtagelseskvittering. Vi tilbyder ikke bytteservice. Hvis du kunne tænke dig at bytte et produkt, venligst send din vare retur for en fuld refundering og lav herefter en ny bestilling.
For at gennemføre en returnering venligst følg nedenstående trin:

 

  • Venligst udfyld vores "return reason" på følgesedlen, der følger med den originale pakke. Venligst sørg for at lægge en kopi af følgesedlen i returpakken så vi kan identificere din ordre.
  • Venligst benyt vores forudbetalte returlabel og påfør den ovenpå forsendelseslabel, hvis du bruger den originale emballage. Venligst forsegl emballagen sikkert.
  • Venligst aflevér pakken til din nærmest GLS PakkeShop. Klik her for at finde oversigten over GLS PakkeShops.
  • Indenfor 7-10 hverdage efter modtagelse af din returnering vil du modtage en mail fra os, der fortæller at din returnering er blevet behandlet. Din refundering vill blive krediteret til det samme kort, som blev brugt til det oprindelige køb. Refunderingen fra banken til din konto kan have en ventetid på 10 hverdage.
  • Hvis du kunne tænke dig at returnere og at du af en årsag ikke har det originale returlabel, venligst læg en kopi af din følgeseddel og kontakt vores kundeservice for returneringsadresse på customercare@ampali.dk. Vi vil derefter refundere dig for forsendelsesomkostninger.


International
returnering

We offer return for unworn items in new condition with original tags attached. We must receive your return within 30 days from the date you originally received your order. We cannot be responsible for return shipments that are lost in transit, so please make sure that you obtain tracking info for return and insure you package appropriately.
Customer pays for and arranges all international return shipping. AMAPALI is unable to refund any duties and taxes paid. You can pursue refund of duties with your local tax agencies.



Zero Waste Guarantee
returnering

For at tilsikre os minimal spild af vores produkter, tilbyder vi fri returnering af alle brugte Ampali produkter. Returnér de Ampali produkter, som du ikke bruger længere og modtag en 20% rabatkode på gavekort til dit næste køb på ampali.dk. På denne måde hjælper vi med at genbruge og fornye værdien af dine preloved Ampali styles.
For at gennemføre en "Zero Waste Guarantee", venligst følg nedenstående trin:

  • Venligst lav en note med dit ordrenummer og/eller fulde navn og email på den originale forsendelse i returpakken. Du kan enten finde dit ordrenummer på din kundeprofil på www.ampali.dk eller i din ordrebekræftelse, som er blevet sendt til dig på email.
  • Kontakt vores kundeservice for returneringsadresse på customercare@ampali.dk. Indenfor 7-10 hverdage ved modtagelse af din returpakke, vil du modtage en email fra os, hvor vi bekræfter behandlingen af din "Zero Waste Guarantee" returnering.
  • Du vil sammen med bekræftelsen på behandlingen modtage et digitalt gavekort, der giver dig 20% rabat på næste køb.
    Gavekortet udløber efter 90 dage.



Zero Waste Guarantee
returnering

For at tilsikre os minimal spild af vores produkter, tilbyder vi fri returnering af alle brugte Ampali produkter. Returnér de Ampali produkter, som du ikke bruger længere og modtag en 20% rabatkode på gavekort til dit næste køb på ampali.dk. På denne måde hjælper vi med at genbruge og fornye værdien af dine preloved Ampali styles.
For at gennemføre en "Zero Waste Guarantee", venligst følg nedenstående trin:

  • Venligst lav en note med dit ordrenummer og/eller fulde navn og email på den originale forsendelse i returpakken. Du kan enten finde dit ordrenummer på din kundeprofil på www.ampali.dk eller i din ordrebekræftelse, som er blevet sendt til dig på email.
  • Kontakt vores kundeservice for returneringsadresse på customercare@ampali.dk. Indenfor 7-10 hverdage ved modtagelse af din returpakke, vil du modtage en email fra os, hvor vi bekræfter behandlingen af din "Zero Waste Guarantee" returnering.
  • Du vil sammen med bekræftelsen på behandlingen modtage et digitalt gavekort, der giver dig 20% rabat på næste køb.
    Gavekortet udløber efter 90 dage.



PRIVATLIVSPOLITIK



Hvad gør vi med din information?

Når du køber på vores webshop, som en del af købs- og salgsprocessen, indsamler vi den personlige information, som du giver til os såsom navn, adresse, email adresse og telefonnummer. Når du er inde på vores webshop, modtager vi automatisk din computers internetprotokol (IP) adresse for at tilegne os information, der kan hjælpe os til at lære om din browser og operative system.
Email marketing (hvis tilvalgt): Med din tilladelse, sender vi dig emails i form af nyhedsbreve omkring vores webshop, nye produkter og andre opdateringer.



Hvordan får I mit samtykke?

Når du giver os personlig information til at gennemføre en transaktion, verificere dit kreditkort, laver en bestilling, arrangere en levering eller returnere et køb, antyder vi at du samtykker til at vi indsamlet disse og bruder det for denne specifikke årsag. Hvis vi spørger efter din personlige information for en anden årsag, såsom marketing, vil vi enten spørge dig direkte for et udtrykkeligt samtykke eller give dig en mulighed for at sige nej.



Hvordan trækker jeg mit samtykke tilbage?

Hvis du ændrer mening, efter at have givet dit samtykke at vi må kontakte dig, indsamle information etc. kan du trække samtykket tilbage. Kontakt os da på customercare@ampali.dk.



Videregivelse

Vi kan være nødsaget til at videregive dine personlige oplysninger hvis vi er påkrævet dette af hensyn til lovgivning at gøre dette eller ved krænkelse af vores vilkår og betingelser.



Shopify

Vores webshop er hosted på Shopify Inc. De giver os vores online e-commerce platform, der giver tilladelse til at vi kan sælge vores produkter og services til dig. Din data er lagret gennem shopifys datalager, databaser og generelle Shopify applikation. De lagre din data på en sikker server beskyttet af firewall.



Betaling

Hvis du vælge en direkte betalings gateway for at gennemføre dit køb, da vil Shopify lagre din kreditkortdata. Det er krypteret gennem Payment Card Industry Data Security Standard (PCI-DSS). Dit købs transaktionsdata er lagre så længe det er nødvendigt for at gennemføre et købs transaktion. Efter købet er gennemført, vil dit købs transaktionsinformation blive slettet.
Alle direkte betalings gateways overholder standarderne sat af PCI-DSS som er drevet af PCI Security Standards Council, hvilket er en fælles indsats drevet af virksomheder som Visa, MasterCard, American Express og Discover. PCI-DSS krav hjælper med at tilsikre en sikker behandling af kreditkort oplysninger af vores webshop og dets serviceudbydere.
For dybere indsigt, kan du læse Shopifys Vilkår og betingelser på (https://www.shopify.com/legal/terms) or Privacy Statement (https://www.shopify.com/legal/privacy).



Tredjepartservices

Generelt, vil vores brug af tredjepartsudbydere kun indsamle, bruge og videregive dine oplysninger i det omfang, det er nødvendigt for at give dem mulighed for at udføre de tjenester, de leverer til os. Dog vil visse tredjepartsudbydere, såsom betalings gateways og andre betaling transaktions processorer have deres egne privatlivspolitikker med hensyn til de oplysninger, vi er forpligtet til at give dem til dine købsrelaterede transaktioner. For disse udbydere anbefaler vi, at du læser deres privatlivspolitikker, så du kan forstå, hvordan dine personlige oplysninger håndteres af disse udbydere.



Links

Når du klikker på et link på vores hjemmeside, kan den navigerer dig væk fra vores hjemmeside. Vi er ikke ansvarlige for fortrolighedspraksisser på andre websteder og opfordrer dig til at læse deres fortrolighedserklæringer.



Sikkerhed

For at beskytte dine personlige oplysninger tager vi rimelige forholdsregler og følger branchens bedste praksis for at sikre, at de ikke mistes, misbruges, får adgang til, afsløres, ændres eller ødelægges uhensigtsmæssigt.
Hvis du giver os dine kreditkortoplysninger, krypteres oplysningerne ved hjælp af Secure Socket Layer Technology (SSL).



Cookies

Here is a list of cookies that we use. We’ve listed them here so you that you can choose if you want to opt-out of cookies or not.
_session_id, unique token, sessional, Allows Shopify to store information about your session (referrer, landing page, etc).
_shopify_visit, no data held, Persistent for 30 minutes from the last visit, Used by our website provider’s internal stats tracker to record the number of visits
_shopify_uniq, no data held, expires midnight (relative to the visitor) of the next day, Counts the number of visits to a store by a single customer. cart, unique token, persistent for 2 weeks, Stores information about the contents of your cart.
_secure_session_id, unique token, sessional storefront_digest, unique token, indefinite If the shop has a password, this is used to determine if the current visitor has access.



Alder for samtykke

Ved at bruge dette websted repræsenterer du, at du mindst er myndighedsalderen i dit land, stat eller provins, eller at du er myndighedsalderen i din stat eller provins, og at du har givet os dit samtykke til at tillade nogen af dine mindre afhængige til at bruge dette websted.



Ændringer til privatlivspolitik

Vi forbeholder os ret til at ændre denne privatlivspolitik til enhver tid, så gennemgå den ofte. Ændringer og afklaringer træder i kraft straks efter offentliggørelsen på hjemmesiden. Hvis vi foretager væsentlige ændringer i denne politik, underretter vi dig her, at den er opdateret, så du er opmærksom på, hvilke oplysninger vi indsamler, hvordan vi bruger dem, og under hvilke omstændigheder, hvis nogen, vi bruger og / eller videregiver det.



Spørgsmål & kontakt information

Hvis du vil: få adgang til, rette, ændre eller slette personlige oplysninger, vi har om dig, registrere en klage eller bare ønsker mere information, kontakt os på customercare@ampali.dk



COOKIES POLITIK



Denne meddelelse beskriver vores cookiepolitik i forhold til din brug af ampali.dk ("hjemmesiden"). Når du bruger hjemmesiden, giver du dit samtykke til vores indsamling af oplysninger fra cookieteknologier som beskrevet i denne cookiepolitik. En cookie er en lille datafil placeret på din computers harddisk, der indeholder oplysninger om, hvilke dele af vores websted du har besøgt. Udtrykket 'cookies' kan også omfatte andre teknologier. Cookies er pålidelige filer, og de kan ikke udføre programkode, overføre virus eller bruges til at indsamle oplysninger om, hvad du ellers kan bruge din computer til.



Hvilke cookies bruger vi?

Vi bruger primært cookies til følgende formål: webstatistik, salg og reklame, brugeroplevelse og funktionalitet.
For at indsamle webstatistikker samarbejder vi med webstatistikudbydere. Cookies fra disse udbydere giver os blandt andet mulighed for at se, hvilke sider der besøges, hvor trafikken kommer osv. Vi bruger oplysningerne til at måle og forbedre brugeroplevelsen på vores hjemmeside og til at følge op på salgs- og annoncekampagner.
Derudover bruger vi partnere, der hjælper os med at holde styr på brugeraktiviteter, rentabilitet ved online marketing og til at levere målrettede online-annoncer, når du besøger andre websteder. Disse tjenester bruger muligvis tredjepartscookies leveret af vores partnere.
Vi samarbejder med og bruger cookies fra følgende tjenesteudbydere på hjemmesiden:
Google (Google Analytics til webstatistik og salgsoptimering)
Facebook Pixel (til webstatistik i forhold til sociale mediesider såsom facebook, instagram)
Shopify (CMS-system til at spore adfærd på hjemmesiden)



Hvordan afviser jeg brug af cookies?

Du er fri til at afvise brugen af cookies. De fleste webbrowsere tillader at slette eller blokere cookies og at advare dig og bede om dit samtykke, før cookies gemmes. Du kan finde hjælp i din internetbrowser til, hvordan du indstiller din internetbrowser til at håndtere og mulige blokering af cookies. Du kan også finde hjælp på http://www.aboutcookies.org.
Hvis du ikke ønsker at bruge cookies, når du bruger tjenesten, kan dette påvirke din shoppingoplevelse, da vi blandt andet bruger cookies til at holde din indkøbskurv opdateret. Brug af cookies er også nødvendig, hvis du vil være i stand til at afgive en ordre.




Virksomhed

AMPALI
Johan Wilmanns Vej 31
2800 Kongens Lyngby
CVR: 40428011



Hvordan kontakter jeg jer?

For alle henvendelser kan du altid kontakte os på customercare@ampali.dk.

For henvendelser relateret til produkter eller bestillinger venligst benyt vores “Hjælp” chat-bot funktion nederst til venstre på hver produktside.